Hoe gebruik je sociale media als retailer?
Sociale media, zoals Twitter, Facebook en Foursquare, zijn ideaal in te zetten op de locatie van een retailer. Maak gebruik van sociale media door mensen in jouw winkel te activeren via Ziber SenseView. Laat klanten in jouw zaak mond-tot-mond reclame maken over jouw onderneming!
Kracht van sociale mediaDe kracht van sociale media is dat mensen met elkaar verbonden zijn en elkaar heel eenvoudig op de hoogte kunnen houden van allerlei informatie. Op Facebook.com zijn mensen met elkaar verbonden omdat ze 'vrienden' zijn en houden ze elkaar op de hoogte van hun persoonlijke bezigheden en wat ze leuk vinden. Op LinkedIn zijn mensen met elkaar verbonden om ze, over het algemeen, zakelijk contact met elkaar hebben gehad en houden elkaar op de hoogte van wat er zakelijk gebeurt of discussiëren over onderwerpen die hen zakelijk verder brengen. Op Foursquare zijn mensen met elkaar verbonden die elkaar op de hoogte houden van locaties (evenementen, kantoren, bedrijven, cafe's, restaurants, winkels,?) waar ze zijn en wat leuk is om te delen over die locatie. Op Twitter kunnen mensen elkaar volgen (zonder goedkeuring) en zo op de hoogte blijven van korte berichtjes die mensen online plaatsen. Het makkelijk delen van informatie (vaak ook via smart Phone) met een netwerkje van mensen is de kracht van sociale media. Hoe kan een retailer, mensen op sociale netwerken bereiken?Mensen die in een winkel bij een retailer zijn, zijn klant of potentiele klant. En zijn steeds vaker bewapend met een mobieltje met internetaansluiting (smart Phone). Wanneer de retailer deze klanten stimuleert iets over de winkel of de locatie te delen op hun sociale netwerk, kun je als retailer zomaar het netwerk van deze klant bereiken. Het belang van een Tweed, een Facebook berichtje, een inlog op Foursquare neemt hierdoor toe. Hoe raakt een klant gemotiveerd om iets te delen met zijn netwerk? Met SenseView kun je eenvoudig mensen in jouw winkel motiveren om iets te delen met hun netwerk. Laat zien wat er over jouw winkel op sociale media gezegd wordt!Met SenseView kun je laten zien wat er gebeurt in jouw zaak. Wie zijn er ingelogd via FourSquare in jouw winkel? Wat wordt er gezegd op Twitter over jouw zaak? Welke mensen volgen jouw onderneming of vertellen iets op Facebook over jouw bedrijf? Maak het transparant en laat het op een groot scherm zien. Het stimuleert andere bezoekers van jouw locatie om ook in te loggen, iets te zeggen! Mond-tot-mond reclameIs de aanbieding in jouw zaak echt een hele goede? Is de appeltaart bij jou de lekkerste? Heb jij de beste service? Heb jij de mooiste kleedkamers? Heb jij de mooiste demonstratie ruimte voor muziekinstallaties? Heb jij echt de beste design sierraden? Heb je de meest ambachtelijke broodjes? Tja,? als je als retailer echt iets unieks hebt. En mensen die in jouw zaak komen zien dat ook. Wat zou het dan mooi zijn als deze mensen dat verder gingen vertellen! Mond-tot-mond reclame. En wat het helemaal mooi zijn als ze dit willen delen met hun hele sociale netwerk! Dat kan. Door met SenseView mensen in uw winkel te stimuleren hun positieve ervaring direct te delen op hun sociale netwerk. Eenvoudig op te starten en niet duur!SenseView is eenvoudig en niet duur in gebruik. Het enige wat je nodig hebt is een computer (met internet) die is aangesloten op een televisiescherm. De SenseView software laat je eenmalig afstemmen op jouw huisstijl, zodat het scherm mooi bij jouw winkel past. Vervolgens installeer je SenseView op de computer (met 1 klik), je vult de activatiecode en verder gaat alles van zelf.
Meer weten?Vul het aanvraagformulier in met uw wensen en ontvang vrijblijvend een offerte(s). |
Enthousiast? Tip Ziber SenseView!
| |||
SupportZijperweg 4j
SenseViewSenseView basispakket
| Vragen?
SitemapBedrijfstelevisie | Updates
Sociale media in uw winkel | Ziber Nieuwsbrief
Wat is narrowcasting Narrow Casting software voor uw bedrijf
|
| |||